trencacotxes

dimecres, 7 de novembre del 2012

Bon dia... (segona part)

Torno a casa per dinar amb l'esperança que l'àvia s'hagi tranquilitzat. No és així. Lluny d'haver-se tranquilitzat continua en plan guerrero donant motius per la baralla.

Només entrar per la porta m'etziba un : Tu madre tendria que haber follado menos para no tenerte.  Flipo en colors, que em maltracta potser és una impressió meva, però trobo que la iaia es passa un colló de mico. No cal dir el que diu. A continuació em parla de diners una dona que cobra dues pensions que sumades arriben als mil euros, mentre que jo tot just arribo als dos-cents cinquanta al mes. Col·laboro en el que puc, però els diners donen de si el que donen. No hi puc fer mes. ara continua amb comentaris de l'estil de: Vuelve con tu novia para que te folle y te vuelva a dejar colgado!! Gratuït i innecessari.

Sóc una clara víctima de maltractaments psicològics continuats. Al mateix temps m'exigeix trobar feina i no perdre mes el temps amb l'ordinador, sense ni voler entendre que els currículums avui, en el segle XXI s'envien per mail.

Decideixo marxar de casa ja que ara continua amb una bronca descomunal perquè em menjo el pa i el tomàquet (pa amb tomàquet, com a bon català), tot i que cada mati vaig a buscar dues barres de pa perquè ella tingui pa per als seus àpats. Malgrat que la única cosa que hi ha a casa per menjar, és pa amb tomàquet. Que collons vols que mengi si no hi ha res més que pa i tomàquet?

Decideixo marxar de casa per evitar la baralla que ja dura més del que m'agrada i finalment vaig a prendre un cafè, tot fent temps fins que els amics surtin de casa.

Acaba un altre feliç dia al costat de la iaia...

Aquesta nit dormiré a casa d'uns amics. Serà la millor opció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada